Thursday, June 4, 2009

saya yang macam tikus jerami

dalam seminggu duduk rumah ni
dah tiga kali saya pegi potong rambut

pada pengakhiran yang ketiga ni,
mak saya kata, 'apsal rambut awak macam katun?'
ayah saya kata, 'apsal awak potong rambut macam jepun?'

kesimpulan,
saya sebenarnya adalah karakter kartun jepun


  1. nama hukum saya bukan Laila tetapi Raira
  2. pada waktu biasa saya hanyalah seorang pelajar sekolah menengah berumur 16tahun
  3. tetapi pada waktu senggang saya adalah seorang pemikir bahasa yang suka menyesatkan orang
  4. mangsa-mangsa saya kebanyakannya terdiri daripada orang-orang yang tak paham bahasa
  5. sailormoon dan doraemon pernah suruh saya bertaubat dan kembali pada jalan yang benar tapi saya bagi mereka satu dua syarat
  6. saya nak satu sungai yang dibuat daripada susu di mana batu-batunya adalah biskut cekelat cip
  7. dan kalau boleh saya nak belajar ilmu ninja dengan kakashi sensei

sekian!




6 comments:

Kenangan Lalu said...

Rindukan Izhar~


Anonymous said...

haha..
bkn karakter jepun..
jepun sesat kt casa sri lanang!!!
wahahahahaha!!


apunpital said...

saya nak kapel dengan doremon, sebab leh wat sesuka hati.


s.c.h.u.l.t said...

hoho..berg@jonilium..sila kasi lela sungai susu n coklat cip sbgi batu bata! :D


Uru said...

nk tgk rambut katun jepun!!!
haha
cmne rambut katun jepun eh??


Laila Hanna said...

nymq...
tiada kaitan dengan saya, hahaha

sania...
jepun-jepun punn comel je~

apun...
tapi doraemon kaki pendek...
kaki anda cukup pendekkah?

syud...
joni kata dia nak abaikan je syarat tu

uru...
rambut katun jepun tu adalah rambut depan pendek sampai kening, rambut belakang pendek sampai bawah telinga
ngahahahha....


Post a Comment

Followers